همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از دو روز جو پایدار در بیشتر مناطق کشور خبر داد و افزود دوشنبه ۳ دی شاهد بارش‌های پراکنده در برخی نقاط خواهیم بود.

بارندگي تهران، حسين تهراني

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، در گفت‌وگو با ایسنا شرایط جوی روزهای ابتدایی فصل زمستان را پیش بینی کرد و گفت: امروز (اول دی) در برخی مناطق کشور بارش باران و برف انتظار می‌رود.

وی اظهار کرد: امروز در برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور و همچنین سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: فردا و پس فردا (۲ و ۳ دی) در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود. البته بعد از ظهر روز دوشبنه بارش پراکنده در منطقی از شمال غرب کشور دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا خلیج فارس بویژه مناطق مرکزی و شرقی آن و همچنین تنگه هرمز مواج پیش بینی می‌شود. به گفته وظیفه، دریای خزر تا ظهر امروز مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: فردا تهران نیمه ابری، همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر با کاهش ابر همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران فردا (۲ دی) ۱۰ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین دوشنبه (۳ دی) هوای تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداکثر و حداقل دمای ۱۱ و ۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 426153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha